• תכנון פיננסי מתקדם (ניהול הון משפחתי FAMILY OFFICE) •

מחקרים מראים שוב ושוב כי משפחות בעלות תוכנית פיננסית כתובה, משלשות את שווי נכסיהן
לעומת משפחה ללא תוכנית.

במסע החיים, לא תמיד אנו עוצרים לחשוב ולתת את הדעת לדברים שעשויים להיות משמעותיים ומשפיעים על אופן ניווט המשפחה מבחינה כלכלית ופיננסית.

במהלך החיים ישנם אינספור החלטות כלכליות שאנו נדרשים לבצע, לא תמיד בידיעה האם זו ההחלטה הנכונה. קביעת תכנית לדרך הארוכה, הגדרת יעדי חיים אותם נרצה להגשים, החלטות כגון היכן להשקיע / איזו הלוואה לקחת / כמה ואפה לחסוך ועוד, הינם חלק מהדבר החשוב כול כך הנקרא תכנון פיננסי אסטרטגי.

תכנון פיננסי הוא תחום יחסית חדשני ההולך וצובר תאוצה בארץ ובעולם בשנים האחרונות.

במדריך שלפניכם, נסביר מה מטרתו של התכנון, כיצד מתבצע הליך תכנון פיננסי. כדאי לקרוא ולהכיר!

תכנון פיננסי – למה צריך?

כיום, התחום הכלכלי מורכב מתמיד ועולם התוכן הפיננסי, על שלל התקנות המתעדכנות בו, הוא כזה שלאדם מן היישוב קשה עד בלתי אפשרי להתמצא בו. אף שנושא החיסכון לטווח הבינוני והארוך, לרבות תכנון הפרישה לפנסיה, רלוונטי לכל אחד ואחת מאיתנו, ישנם כל כך הרבה מכשירי חיסכון וערוצי השקעה, עד שקבלת החלטות פיננסיות נבונות, הפכו לתהליך מורכב מאין כמוהו.

התכנון בא לספק מענה בדיוק לצורך הזה, והוא תכנון העתיד הפיננסי של יחידים ומשפחות בישראל, תוך ייעול ההתנהלות הכלכלית בהווה ובניה של תוכנית חיסכון מפורטת לעתיד, הנשענת על המטרות והיעדים הכלכליים של הלקוח.

כיצד מתבצע הליך תכנון פיננסי?

התכנון הוא תהליך המתבצע בשישה שלבים:

צוות המומחים של מילמן גרופ, ילווה את משפחתך בניהול המשאב הפיננסי על מנת לאפשר מקסום נכסיך ולהוביל להשגת מטרות פיננסיות ושקט נפשי.

מחפשים איש אמון מקצועי שיתכנן יחד איתכם את לעתיד הפיננסי?

לשיחת היכרות ללא התחייבות השאירו פרטיכם כאן:

לשיחת ייעוץ ראשוני ללא תשלום
השאירו פרטים כאן:

דילוג לתוכן