• ביטוח נסיעות לחו"ל •

נוסעים לחו"ל? איזה כיף! רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל

לקבלת הצעה משתלמת לביטוח נסיעות לחו"ל דרך חברת הפניקס 

לקבלת הצעה משתלמת לביטוח נסיעות לחו"ל דרך חברת מגדל 

חופשות הן דרך נפלאה ליהנות מהחיים ואף אחד אינו נוסע על מנת להרוס את הטיול, אבל כשנוסעים למקום לא מוכר, גם אם הוא מערבי ומודרני ומצויד בכל חידושי הטכנולוגיה והרפואה, הכל יכול לקרות, וקורה לעתים. להזכירכם, חוק ביטוח בריאות ממלכתי תקף רק בגבולות ישראל, וכל מה שקורה בחו"ל כפוף לתעריפים ולנהלים המקומיים, והם עשויים להגיע לסכומים משמעותיים מאוד שלא תוכלו לעמוד בהם במקרה חירום. בדיוק לשם כך אני כאן, ובדיוק לשם כך אני מיישמת את כל הידע והניסיון העשיר שלי בכל מה שעלול היה להשתבש, והשתבש, לצערנו, כדי לבנות לכם פוליסה ראויה לביטוח נסיעות לחו"ל.
למדנו כבר את כל התרחישים האפשריים ונערכנו אליהם בהכנת פוליסות מקיפות ויסודיות מאוד.

ביטוח נסיעות לחו"ל להוצאות רפואיות

והי הדאגה העיקרית של כל נוסע, ובמיוחד שלי ושל סוכניי. אנו דואגים לכך שבמקרה של בעיה רפואית כלשהי, חלילה, ישולמו כל ההוצאות ההכרחיות ותקבלו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, מבלי שתצטרכו להתפשר עליו.
חשבו על הבלתי צפוי ועל כך שאם תיאלצו לפנות לסיוע רפואי השיקול הכספי יכריע אם תרשו לעצמכם לקבל את הטוב ביותר או להסתפק בפחות.
פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שנרכיב לכם דואגת לתכנית רחבה ככל האפשר, עם כל הניסיון והקשרים עם מוסדות רפואיים וספקי שירות רפואי בחו"ל שידאגו לכם במלוא תשומת הלב הראויה. בעינינו, החשוב מכל בזמן הזמנת הפוליסה הוא לדאוג לכך שלא תישארו ללא טיפול רפואי ברגע המכריע רק משום שלא יכולתם לעמוד במחיר הנדרש לתשלום לבית החולים או לספקי השירות הרפואי המקומי. אם תזדקקו חלילה לימי אשפוז, נוודא שהביטוח משלם את כולם, ולא רק טיפול רפואי ראשוני, ואנו עומדים לרשותכם להזמין את הפוליסה הטובה ביותר.

ביטוח נסיעות לחו"ל גם למטען

ביטוח נסיעות לחו"ל מיועד לכם גופכם, ולמטען שאותו אתם נושאים אתכם.
ביטוח המטען מכסה את אובדנו או הנזקים הנגרים לו במהלך הנסיעה, השהות והטיסה.
ביטוח זה מומלץ משום שהפיצוי העתידי מהביטוח של המלונות וכלי התחבורה בוודאי אינם מכסים את מלוא ערכו או מצליחים לפצות על עוגמת הנפש והוצאות אחרות הנגרמות לכם בגין הנזק. כשאני רואה את כל ההליכים המשפטיים הממושכים של נוסעים נגד גופים כאלה ברור לי איך אפשר להימנע מכך מראש, בביטוח רציני ויסודי שיחסוך לכם גם את הטרטור שאחר כך. בסופו של דבר, הנאתכם וזיכרונותיכם מהחוויה מושפעים ממה שמשתבש בה ועד כמה מהיר ויעיל הטיפול שלי, סוכנת הביטוח שלכם, בפיצוי וכיסוי הנזק, ובדיוק לשם כך אנחנו עמלים למענכם.

לפגישת היכרות ללא עלות

לשיחת ייעוץ ראשוני ללא תשלום
השאירו פרטים כאן:

דילוג לתוכן