• ביטוח תאונות אישיות •

בבית או בחוץ, בין אם באשמתנו או באשמת מישהו אחר, גם הזהירים ביותר מביננו חשופים לפגיעה ולתאונות אישיות.
מדי שנה, עשרות אלפי אנשים מעורבים בתאונות הגורמות לפגיעה הגופנית ולהוצאות בלתי צפויות.כתוצאה מכך נפגע אורח החיים שלהם ובני משפחותיהם.
בעזרת ביטוח תאונות אישיות תוכלו להבטיח שמירה על הביטחון הכלכלי שלכם ושל משפחתכם, במידה ונפגעתם בתאונה.

מהי פוליסת ביטוח תאונות אישיות?

מדובר בפוליסה המכסה מקרים של נכות, פגיעה חמורה, שבר, אשפוז, הזדקקות לסיעוד או חלילה מוות כתוצאה ממקרה של תאונה. כשמו כן הוא – ביטוח "תאונות אישיות" הוא אכן אישי, ומורכב באופן מותאם עבור הלקוח, בהתאם לצרכים ולנתונים האישיים כגון גיל, גובה השתכרות, מקצוע, מצב בריאות וכן הלאה.

תכנית הביטוח תעניק כיסוי למבוטח ולמשפחתו עבור מגוון אירועים רפואיים כתוצאה מתאונה, ותסייע לכם כלכלית להתמודד באופן הטוב ביותר עם התקופה הקשה שבאה בעקבותיה. היתרון המשמעותי בביטוח זה הוא שהוא מבוסס על סטטיסטיקה של תאונות ולא על סטטיסטיקה של מחלות, לכן הוא רלוונטי גם לאנשים הסובלים מבעיה רפואית כגון לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה או אפילו מחלות חמורות מכך ללא תוספת במחיר וללא החרגות.

הכיסוי הביטוחי שמעניקה הפוליסה

כיסוי יינתן עבור נזקי גוף שנגרמו למבוטח בעקבות רוב סוגי התאונות, בכל שעה ובכל מקום בעולם, למעט חריגים המצויינים בפוליסה. ביטוח תאונות אישיות מציע פיצוי במקרה של מוות מתאונה, במקרה של נכות כתוצאה מתאונה, מצב סיעודי כתוצאה מתאונה או במקרה של שברים וכוויות עקב תאונה; פיצוי יומי עבור אשפוז בבית חולים עקב התאונה; השתתפות בטיפולי פיזיותרפיה ו/או רפואה משלימה ועוד. עבור ילדים, הביטוח מכסה פיצוי במקרה של היעדרות מבחינות מגן, בית ספר ובגרויות עקב תאונה וטיפולים פסיכולוגיים לאחר אירוע קשה.

נכות תעסוקתית

ישנן פוליסות ביטוח תאונות אישיות המאפשרות הרחבה לכיסוי בגין נכות תעסוקתית, זמנית או קבועה, כתוצאה מן הפגיעה בתאונה. סעיף זה דינאמי והגדרתו משתנה מחברה לחברה, על כן חשוב מאוד לברר יחד עם סוכן הביטוח שלך את הגדרת המושג "נכות תעסוקתית" בפוליסה, לאיזו תקופה ניתן כיסוי וכן הלאה. הסטטיסטיקה מראה כי כל אדם נפגע במהלך חייו מתאונה כזו או אחרת במידות חומרה שונות וחשוב להיות מוכנים תמיד. אל תגידו "לי זה לא יקרה", צרו קשר ויחד עם אחד מסוכני הביטוח שלנו, נתאים לכם את תנאי הפוליסה הנכונים עבורכם, והבטיחו את השמירה על איכות חייכם וחיי משפחתכם גם אם חלילה נפגעתם בתאונה.

לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לשיחת ייעוץ ראשוני ללא תשלום
השאירו פרטים כאן:

דילוג לתוכן