מהו תכנון פיננסי?

אולי אתם לא מודעים לכך, או לא מבינים את המשמעות של הדבר, אבל למעשה כל החיים שלכם מהרגע בו התחלתם לעבוד עד יומכם האחרון מבוססים על תכנון פיננסי. כל אדם עובד הוא מקור הכנסה, וכאשר מנהלים משק בית יש גם שלל הוצאות, שוטפות וחד פעמיות, קבועות, מזדמנות או מפתיעות. כל נקודה בחיים דורשת תכנון פיננסי, חשבו למשל על לחתן ילד או לסייע לו ברכישת דירה, קנייה של רכב חדש, טיול משפחתי לארצות הברית, מעבר דירה ועוד. לא מדובר על קנייה שגרתית בסופר אלא על הוצאת של סכומי כסף שאתם לא מוציאים באופן שגרתי ביום יום שלכם ולכן אתם, כמו כל אחד אחר, זקוקים לתכנון פיננסי.

 

אז מה זה בעצם תכנון פיננסי?

נסו לרגע לחשוב על משק הבית שלכם כמו על חברה, בסופו של דבר גם משק בית ממוצע מנהל מדי שנה סכומי כסף לא מבוטלים. למשק הבית, או החברה שלכם לצורך העניין, יש הוצאות והכנסות שוטפות וקבועות. נסו לדמיין רגע מעבר לחיי היומיום הרגילים שלכם ולהתרומם אל החלומות הכי גדולים שלכם. חשוב שתבינו שאת החלומות שלכם אפשר וצריך להגשים! רק כמו כל דבר בחיים צריך לתכנן אותם בצורה הטובה ביותר. תכנון פיננסי נועד בדיוק בשביל להגשים לכם את החלומות. יחד עם מתכנן פיננסי תוכלו לשבת וללמוד את המצב הכלכלי שלכם בצורה מפורטת. לאחר שהוא ילמד היטב את המצב הכלכלי שלכם, ההכנסות, ההוצאות הקבועות ועוד. הוא יהפוך את החלומות שלכם ליעדים ויבנה ביחד איתכם תכנית שיהיה אפשר לעמוד בה ותביא אתכם להגשמת החלומות שלכם. חשוב להבין שאתם לא צריכים להסתפק במשך עשרים שנה רק בלחם ובגבינה, מתכנן פיננסי טוב יעזור לכם לשמור על רמת החיים הנוכחית ובמקביל ידאג שבטווח הארוך יותר תצליחו לחסוך סכומי כסף משמעותיים ואיתם תוכלו להגשים את החלומות שלכם, אם זו טיסה משפחתית וטיול של שנה בחוץ לארץ, קנייה של בית קרקע עם חצר, ועוד.

 

למה רצוי להיעזר במתכנן פיננסי?

מתכנן פיננסי מסייע לכם לשמור על איזון ורווחה כלכלית, מצד אחד תוכלו לשמור על רמת החיים הנוכחית שלכם ומצד שני תדעו שאתם חוסכים סכומי כסף יפים כדי להגשים חלומות. בסופו של דבר הכסף שלנו הוא כלי עבורנו ולא מטרה בפני עצמה. מה שחשוב לנו בחיים הוא חוויות עם הקרובים והיקרים לנו. טיול משפחתי של חודש למזרח שווה הרבה יותר מסך העלות שלו. אם אתם מבינים שהדבר הכי חשוב בחיים הוא לצבור חוויות אז כדאי שתיעזרו במתכנן פיננסי שידאג לכך שתוכלו לצבור חוויות מדהימות.

 

מילמן – תכנון פיננסי וייעוץ פרישה

קבוצת מילמן היא חברה השייכת לאביבה מילמן מזה כ- 15 שנה. בעבר אביבה התנהלה בצורה כלכלית שגויה ומוטעית, היא מכירה באופן אישי את ההרגשה הקשה והחונקת שמלווה את כל מי שמתמודד עם בעיות כלכליות. מסיבה זו חשוב שתדעו שכל טיפ או עצה שתקבלו מאיש מקצוע של קבוצת מילמן מיושמים על ידי אביבה עצמה באופן אישי. לאחר 15 שנים בשוק הייעוץ הכלכלי, לקבוצת מילמן יש כ- 1,000 לקוחות, שכבר מזמן הפכו למשפחה. כיום מעל ל- 800 משפחות הצליחו להגיע לעצמאות פיננסית מוחלטת בזכות הליווי והייעוץ הפיננסי שניתן להן בקבוצת מילמן. החברה מתייחדת בכך שהיא מצליחה לגעת בצורה אישית בצרכים ובחלומות של כל לקוח. התוכנית הפיננסית האישית כוללת מספר עוגנים כלכליים שמתאימים ללקוח ומסייעים לו בתכנון העתיד הפיננסי וניהול המשאבים הכלכליים העומדים לרשותו באופן הטוב ביותר.

לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לשיחת ייעוץ ראשוני ללא תשלום
השאירו פרטים כאן:

דילוג לתוכן