למה צריך מתכנן פיננסי?

בשנים האחרונות, ובמיוחד לאור התפרצות מגפת הקורונה והזעזועים הכלכליים שהיא הביאה איתה, גדלה ההכרה בחשיבותו של התכנון הפיננסי וביתרונות העצומים שהוא מביא איתו. רוב האנשים כבר הבינו שהעתיד הכלכלי שלהם תלוי לחלוטין באופן בו הם ינהלו את החסכונות והכספים שלהם. תכנון לקוי או רשלני יכול להוביל חלילה למצב של מחסור בגיל מבוגר, ולבעיות כלכליות קשות בזמן הוצאות גדולות כמו חתונה של אחד הילדים או רכישת רכב חדש. רוב האנשים לא עוסקים בתחום הכלכלי או הפיננסי ולא ממש בקיאים בכל האפשרויות השונות שקיימות היום. בדיוק בשביל זה קיים מתכנן פיננסי, איש מקצוע שיסייע לכם בניהול מושכל של הכסף שלכם, בבחירת אפיקי השקעה נבונים ובבניית תכנית פעולה מקיפה שמטפלת בכל הצד הכלכלי של החיים שלכם.

 

מיהו מתכנן פיננסי?

כל מתכנן פיננסי הוא למעשה איש מקצוע שתפקידו הוא לנהל באופן אישי את כספו של הלקוח, אדם יחיד, בני זוג, ואפילו משפחה שלמה. המתכנן הפיננסי מלווה את הלקוח ובונה עבורו תכנית פיננסית מקיפה ומפורטת. אפשר לומר שכמעט כל אדם שמחזיק נכסים כלשהם והוא רוצה להחזיק אותם ולהשקיע בהם עד גיל מאוחר צריך מתכנן פיננסי.

 

אז למה בכלל צריך מתכנן פיננסי?

חשוב מאוד לזכור שהרבה נקודות בחיים שלנו יכולות לקום או ליפול על תכנון פיננסי חכם ומושכל. כאשר אנו מדברים על הוצאות גדולות כמו מימון לימודים והשכלה גבוהה לילדים, מעבר דירה, או אפילו חופשה מפנקת בחו"ל, האדם הממוצע צריך לתכנן את ההוצאות הללו היטב. אם אתם רוצים ללכת לישון רגועים ולדעת שלעת זקנה הכסף שעבדתם עליו כל כך קשה כל החיים יחכה לכם ולא יתאדה, אתם צריכים להיעזר בשירותי יעוץ פיננסי. חשוב לזכור שכסף שלא מושקע בצורה חכמה ועם אסטרטגיית השקעה מוגדרת יכול להיעלם מהר מאוד. בנוסף, אם לא יהיה מישהו עם יד על הדופק שישגיח על הכסף שלכם אתם תוכלו למצוא את עצמכם חלילה במצב כלכלי לא טוב. העתיד אולי נראה רחוק ובלתי נתפס, אבל הוא בעצם מעבר לפינה. הילדים יגדלו ויתחתנו, ואתם תרצו לעזור להם מבחינה כלכלית. אחרי שתצאו לפנסיה אפשר להניח שתרצו לטייל ברחבי העולם או לעבור לדירה חדשה. את כל הדברים הללו יהיה לכם קשה מאוד לעשות אם לא תתחילו להתנהל כבר מעכשיו בחכמה. מתכנן פיננסי עושה את הדברים הללו בדיוק. הוא ממפה את ההכנסות, ההוצאות והצרכים שלכם, ודואג לבנות עבורכם תוכנית עבודה מסודרת שתשמור עליכם מבחינה כלכלית. הוא ייעץ לכם איפה ובמה להשקיע, מתי צריך לחסוך ולהדק את החגורה, ומה לעשות עם קופות הגמל שנפתחו. תכנון כלכלי טוב יכול לשנות את החיים העתידיים שלכם ולהפוך אותם למדהימים.

 

מילמן – תכנון פיננסי וייעוץ פרישה

קבוצת מילמן נמצאת בבעלותה של אביבה מילמן מזה כ- 15 שנה. לקבוצה יש כיום כ- 1,000 לקוחות שהפכו עם השנים למשפחה, ויותר מ- 8,000 משפחות שהצליחו להגיע לעצמאות כלכלית מלאה בזכות הליווי של קבוצת מילמן. הייחודיות של קבוצת מילמן היא היכולת שלה לבנות באופן אישי מעטפת עבור כל לקוח ולקוח. המעטפת הפיננסית שנבנית ללקוח כוללת נקודות ציון כלכליות שמתאימות ללקוח, ועוזרות לו לתכנן את העתיד הכלכלי ואת המשאבים הכלכליים שלו בצורה המתאימה והטובה ביותר עבורו. כל טיפ או עצה שיתנו לכם בקבוצת מילמן מיושמים על ידי אביבה באופן אישי. העובדה שגם אביבה בעברה התנהלה בצורה לא נכונה מבחינה כלכלית ועשתה טעויות רבות הפכה אותה לכזו שמכירה בדיוק את ההרגשה המחניקה לגבי העתיד.

לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים ונחזור אליכם

לשיחת ייעוץ ראשוני ללא תשלום
השאירו פרטים כאן:

דילוג לתוכן