ביטוח מחלות קשות – קל מאוד

ביטוח מחלות קשות – מהו ולמה צריך?

ביטוח מחלות קשות מכסה 44 מחלות קשות ביניהן מחלת הסרטן שתוקפת 1 ל-3 אנשים במדינת ישראל.

זו פוליסת פיצוי, כלומר שגם אם אני עושה ביטוח בכמה חברות במקביל, אני אקבל פיצוי מכל אחת מהן במקרה הנדרש, אין כאן כפל ביטוחי. זה לאו דווקא ההמלצה לעשות ביטוח במספר חברות אבל כדאי להכיר.

אפשר לקנות אותה רק בחברת הביטוח – אין אותה בקופת החולים או בכל מקום אחר.

התועלת המרכזית בביטוח מחלות קשות הוא שהפוליסה מעניקה פיצוי כספי חד פעמי במקרה של גילוי מחלה קשה מתוך רשימה. לכל חברת ביטוח יש מספר שונה של מחלות המכוסות במסגרת הפוליסה. אנחנו במילמן גרופ עובדים על כל חברות הביטוח ומתוך כך יודעים להתאים את הפוליסה הטובה והמשתלמת ביותר.

באמצעות סכום הפיצוי המשולם על ידי חברה הביטוח ניתן להתמודד באופן טוב יותר עם המצב הרפואי החדש, לצד שמירה על רמת חיים נאותה בתקופת המחלה, שקט נפשי וכיס עמוק במקרה מחלה קשה.

לצורך דוגמא, כיסוי אובדן כושר עבודה או קצבת נכות, מספקים קצבה חודשית המוגבלת לכמה אלפים ברמה החודשית, עד 75% מההכנסה המדווחת למוסדות (במקרה הטוב). כך שלמעשה ההכנסה החודשית יורדת, ואילו ההוצאות גדלות בשל המצב הרפואי החדש, מה שלא מאפשר קיום כלכלי ראוי בתקופה זו.

בשונה מכך – ביטוח מחלות קשות מאפשר לקבל סכום גדול בבת אחת, שמעניק מיידית אויר לנשימה לתפעול הבית והעסק, שצריך לשמר ולהמשיך לתפקד גם לצד המחלה הקשה. ראו את מקרה הלקוח הבא…

מקרה לקוח – ביטוח מחלות קשות

לקוחת המשרד בעלת עסק מצליח עם עשרות אלפי לקוחות. היא מבוטחת אצלי בביטוח מחלות קשות עם פיצוי של 300,000 ש"ח במקרה מחלה.

בעלה הינו עובד הייטק ויש להם שני ילדים. היא כעת עומדת בפני מצב מורכב וסבוך שבו היא עלולה לאבד את העסק, את הלקוחות והבית עלול לעבור לפרנסת מפרנס יחיד.

מרגע הגשת התביעה תוך 14 יום 300,000 ₪ הועברו לחשבון הלקוחה.

אני בדרך כלל ממליצה לעשות ביטוח מחלות קשות. אני ממליצה לעשות ביטוח כגובה הכיסוי של בין 300,000 לבין 600,000 ₪. הלקוחה היתה צעירה, ועלות הביטוח הסתכמה ב-50 ₪ בחודש.

זה כסף שמציל מקריסה כלכלית.

מכתב שקיבלתי מבעלה

"היי אביבה,

בעקבות האירוע האחרון רציתי לשתף אותך שלפני כמה חודשים, עברתי על החשבונות שלנו במטרה להבין איך אנחנו מוציאים את כל מה שאנחנו מכניסים ואיזה הוצאות ניתן לצמצם.

אחד הדברים שקפץ לי לעין היה הביטוח מחלות קשות, הוא הרגיש פתאום מאוד מיותר, אשתי בריאה, עושה ספורט, פעילה מאוד והסיכוי שיקרה משהו אפסי.

למרות שאצלי הביש מזל הגיע לפני מספר שנים, והביטוח עזר מאוד, הסיכוי ששנינו ניפול בסטטיסטיקה עגומה של מחלה קשה נראה אפסי.

בסופו של דבר השארתי את הביטוח, והנה אנחנו כאן, מספר חודשים אחרי, ושוב נפלנו בסטטיסטיקה ומשום מקום ובלי שום הכנה, הכל עוצר ואנחנו נאלצים לעבור את הגילוי, ניתוח, טיפול וההשלכות של גילוי מחלה קשה.

בתקופה הזאת, כשנדרשים חופשים, עזרה עם הילדים, עזרה במשק בית, יעוצים, תרופות, כיסוי הוצאות לפני שמתמודדים עם הבירוקרטיה השונה, נסיעות, אין ספק שהפוליסה עוזרת מאוד לצלוח תקופה כזו ע"י הזרקה מיידית של כסף מזומן שלפחות לחודשים הקרובים, מוריד את הדאגה הכלכלית ומאפשר להתמקד בהתמודדות עם המחלה.

תודה רבה על הטיפול המהיר והמקצועי מול חברת הביטוח, ואני מקווה שבהמשך הביטוחים ישארו על הנייר ולא ימומשו. רק בריאות."

 

אני חושבת שחשוב מאוד להבין את חשיבותו של כיסוי מחלות קשות

זה אחת המהמורות שיכולה להפיל כלכלית וזה מצב שניתן למנוע מראש!

לפרטים אודות ביטוח מחלות קשות צרו קשר עוד היום! 


לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לשיחת ייעוץ ראשוני ללא תשלום
השאירו פרטים כאן:

דילוג לתוכן