איך לבחור מתכנן פיננסי?

אחד הדברים הכי חשובים בחיים הוא תכנון כלכלי מושכל. אם נסתכל על המשפחה שלנו כעל עסק, ובסופו של דבר היא אכן מגלגלת סכומי כסף גדולים בכל שנה, נבין שאנחנו רוצים לגייס לשורותינו את המנכ"ל הכי טוב שאנחנו יכולים למצוא. כדי שתוכלו לדעת שגם אחרי היציאה לפנסיה תוכלו להמשיך לחיות באותה רמת חיים שאליה התרגלתם, כדי שתוכלו לעזור לילדים שלכם בראש שקט, או שלא תצטרכו להדק את החגורה בזמן שאתם צריכים להחליף רכב, כדאי שתבחרו היטב את המתכנן הפיננסי שלכם.

איך בוחרים מתכנן פיננסי?

התכנון הפיננסי חשוב לנו מאוד מכיוון שהוא יקבע כיצד יראו החיים העתידיים שלנו במידה רבה. מתכנן פיננסי טוב יצליח 'לייצר' לכם כסף מכל מיני קופות גמל וקרנות השקעה שאפילו לא ידעתם על קיומן. גם סכום של כמה אלפי שקלים בודדים שיושקע עכשיו בצורה חכמה יהיה שווה הרבה מאוד כסף בעוד כעשרים שנה. סביר להניח שאתם לא ממש בקיאים בכל הסעיפים והאותיות הקטנות במכתבים שאתם מקבלים מהבנק או בתלושי המשכורת שלכם. העבודה של המתכנן הפיננסי היא בדיוק לקרוא את כל השורות והאותיות הקטנות ולמצוא עוד ועוד דרכים עבורכם לחסוך בהוצאות ולהגדיל את ההכנסה הצפויה. אספנו כאן עבורכם כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהן כאשר בוחרים במתכנן פיננסי.

  1. ניסיון – אולי הסעיף החשוב ביותר ברשימה הזו. גם אם פגשתם מתכננים פיננסיים צעירים ומבטיחים שדיברו אתכם במילים גבוהות חשוב שתזכרו שבתחום כמו יעוץ פיננסי או תכנון פיננסי אין תחליף לניסיון. רק מתכנן פיננסי שקרא אלפי מסמכים ועבר על מאות דו"חות יוכל לזהות תוך רגע איפה אפשר לחסוך ואיך ניתן לייצר הכנסה פאסיבית נוספת, וכמובן ימנע מטעויות של מתחילים שיעלו לכם ביוקר. כל שנת ניסיון בתחום הזה שווה את משקלה בזהב.

 

  1. היקף התוכנית – מתכנן פיננסי רציני ומקצועי יתעמק וילמד היטב את התיק הכלכלי שלכם. הוא יבין בדיוק את כל הסעיפים בתלוש המשכורת שלכם ולא יוותר על אף פסיק. לאחר מכן הוא יבנה לכם תוכנית כללית ומקיפה עם אסטרטגית השקעה מפורטת ויסביר לכם בדיוק כיצד אתם צריכים להתנהל. זכרו, ככל שהתוכנית הכלכלית שיבנו עבורכם תהיה מקיפה יותר ותכלול יותר סעיפים, היא כנראה תחסוך ותכניס לכם סכומי כסף גדולים יותר.

 

  1. מקצועיות והכשרה – כמובן שמדובר על סעיף חשוב מאוד. מכיוון שאתם מפקידים למעשה את העתיד הכלכלי שלכם בידיו של המתכנן הפיננסי חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים באיש מקצוע מן השורה הראשונה. בדקו היטב האם המתכנן הפיננסי שלכם בקיא בפרטים, מבין את המצב הכלכלי ובונה לכם תוכנית חכמה, הגיונית ומותאמת לצרכים שלכם. המקצועיות קריטית בתחום העיסוק הזה.

 

מילמן – תכנון פיננסי וייעוץ פרישה

לפני כ- 15 שנה הקימה אביבה מילמן את קבוצת מילמן. אביבה היתה אחת מאלו שהתנהלו בצורה לא נכונה מבחינה כלכלית. היא עשתה לא מעט טעויות, ולכן היא מכירה בדיוק את ההרגשה הקשה והמעיקה שיש לכל מי שנאלץ להתמודד עם בעיות דומות. לאביבה חשוב מאוד שתדעו שכל טיפ או עצה שיתנו לכם בקבוצת מילמן מיושמים על ידה באופן אישי בצורה מלאה. משפחת הלקוחות של קבוצת מילמן מונה כיום כ- 1,000 משפחות, ויותר מ- 8,000 משפחות כבר הצליחו להגיע לעצמאות כלכלית מוחלטת בזכות התהליך שהן עברו בייעוץ וליווי אנשי המקצוע של קבוצת מילמן. היתרון הגדול של קבוצת מילמן הוא ההתאמה האישית של התהליך לכל אחד ואחד מהלקוחות, עד למצב של ניהול פיננסי וכלכלי נכון ומוצלח.

 

לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים ונחזור אליכם

לשיחת ייעוץ ראשוני ללא תשלום
השאירו פרטים כאן:

דילוג לתוכן